Startseite » Aktivitäten » Dichterlesung

Dichterlesung mit Gänsehautgarantie

Es gibt mehr zwischen Himmel und Erd als mia uns vorstelln woin. Unerklärlichs, Übersinnlichs, Überlieferts, Weihrazgschichtn. Berichte vo ana andern Wejt zwischn Lebn und Tod. Türn knarzen. A koida Windhauch. D ?Uhr bleibt steh. Karl-Heinz Reimeier, Heimatpfleger im Landkreis Freyung/Grafenau sammelt de Gschichtn, schreibts auf und erzählts weiter. Gschichtn - aus der Zeit gfoin, aber topaktuell. Physik erklärt manches... da koide Schauer bleibt. Am Samstag, den 4. Januar hamma eingladn zur Dichterlesung mit dem bekannten Autor. Unser Vereinsheim war stimmungsvoll vorbereitet. Oannzig erleuchtet vo dicken Stumpenkerzn lauschten de Zuhörer den Gschichtn vo armen Seelen, de ois Liachter in unserer Welt wandeln miassen, von da wilden Jagd und von da Drud, de bei da Nocht dLeut hoamsuacht. Nach da Dichterlesung hods no reichlich Gesprächsstoff im voll besetzten Vereinsheim gebn und oane vo de letztn Raunächt is bei gmiatlichen Tönen der Salzweger Tanzlmusi langsam ausklunga.

« Juli 2020